Відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

 

Мала академія наук України — осередок для талановитих дітей, у якому вони мають змогу набути практичних навичок науково-дослідної діяльності та в дружній атмосфері змагань перевірити свої знання та вміння. Діяльність МАН спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованих, здібних до науки дітей. Полтавський державний аграрний університет як один із найкращих ЗВО Полтавщини також долучився до цього заходу.

 

Упродовж 22–27 лютого у Полтаві було проведено ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського територіального відділення МАН України у 2022/2023 навчальному році. Цьогоріч в ІІ етапі учні виявили бажання взяти участь 523 старшокласники області.

 

Програма конкурсу передбачала участь учнів у трьох напрямках роботи:

– написання науково- дослідницьких робіт;

– постерний захист;

– наукова конференція.

Членами журі секцій були науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти області.

 

Зазначимо, що на базі ПДАУ працювало 13 із 44 предметних секцій, у яких взяли участь понад 140 дітей з усієї області. Загалом від ПДАУ до складу журі різних секцій увійшли 41 співробітник нашого Університету та 3 викладачі відокремлених структурних підрозділів ПДАУ (коледжів), з них 9 стали головами журі, а 13 — секретарями.

Університет створив комфортні умови для роботи членів журі та результативних онлайн-виступів конкурсантів у сучасних науково-освітніх локаціях, навчальних лабораторіях та аудиторіях.

 

Загалом у ПДАУ працювали такі секції:

  1. Прикладна макро- та мікроекономіка, менеджмент та маркетинг — Валентина Аранчій (голова), Яна Дроботя (секретар).
  2. Археологія, етнологія — Тамара Шаравара (голова), Інна Сенько (секретар).
  3. Географія, геологія, гідрогеологія та геофізика, геоінформаційні системи та дистанційне зондування Землі — Сергій Шевчук (голова), Оксана Калашник (секретар).
  4. Гідрологія, кліматологія та метеорологія — Оксана Ласло, Ольга Міленко (секретар).
  5. Хімія — Валентина Крикунова (голова), Сергій Корінний (секретар).
  6. Загальна біологія, зоологія — Лариса Кузьменко (голова), Валентина Оніпко, Богдан Шаферівський (секретар).
  7. Лісознавство — Юрій Білявський (голова), Нінель Коваленко, Ілона Рожко (секретар).
  8. Охорона довкілля та раціональне природокористування — Анна Тараненко, Володимир Калініченко, Марина Назаренко (секретар).
  9. Агрономія, селекція та генетика — Максим Кулик (голова), Людмила Білявська, Марина Галицька, Світлана Шакалій (секретар).
  10. Технологія виробництва продукції тваринництва та ветеринарна медицина — Світлана Усенко (голова), Наталія Щербакова, Іван Желізняк (секретар).
  11. Фольклористика — Марина Антонюк (секретар).
  12. Історія України — Світлана Макарець, Леся Матвієнко (секретар).
  13. Всесвітня історія — Алла Ільченко (секретар).

Також наші науково-педагогічні працівники брали участь у роботі секцій, які працювали на базі інших закладів вищої освіти нашого міста. А саме:

  1. Технологічні процеси та перспективні технології, матеріалознавство, інформаційно-телекомунікаційні системи та технології — Анатолій Семенов (голова).
  2. Авіа- та ракетобудування, машинобудування і робототехніка, електроніка та приладобудування — Юлія Басова.
  3. Астрономія, аерофізика та космічні дослідження — Анатолій Антонець.
  4. Кібербезпека, Internet-технології та WEB дизайн — Лариса Дегтярова.
  5. Системи та технології штучного інтелекту, програмна інженерія — Іван Худолій.
  6. Екологія — Марина Піщаленко.
  7. Теоретична фізика, прикладна фізика — Тетяна Рижова.
  8. Соціологія — Дмитро Стаценко.
  9. Історичне краєзнавство — Юлія Помаз.
  10. Кримськотатарська гуманістика — Оксана Мокляк.
  11. Українська мова — Марина Жовнір.
  12. Німецька мова — Лариса Воловик.
  13. Українська література — Наталія Сизоненко.
  14. Зарубіжна література — Алла Дедухно.

 

Нам приємно, що стільки наших освітян долучилося до організації та координації науково-дослідницької діяльності учнів, створення умов для їхнього інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяння нарощуванню наукового потенціалу країни.