Протягом березня 2023 року за підтримки Центру українсько-європейського наукового співробітництва було успішно проведено курс онлайн-лекцій у рамках всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Роль соціального та емоційного інтелекту як найважливіших soft-skills ХХІ століття в освітньому процесі».
Провів лекції Ігор Лядський, кандидат сільськогосподарських наук, докторант кафедри менеджменту імені І. А. Маркіної, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету. Тема його докторської дисертації стосується ролі соціального інтелекту в кадровій безпеці підприємств.
Розпочалися лекції зі вступного слова директора Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктора юридичних наук, професора Михайла Віхляєва та керівника відділу із забезпечення освіти дорослих та інноваційного розвитку Полтавського державного аграрного університету кандидата технічних наук Володимира Дудника. Вони привітали учасників заходу та наголосили на важливості постійного вдосконалення своїх умінь і навичок.
Загалом учасники навчання прослухали 3 змістовні лекції:
- «Що таке соціальний інтелект? Чи є він передумовою соціалізації людини?»
- «Що таке емоційний інтелект? Його значення в досягненні професійного та особистого успіху людини»
- «Зв’язок емоційного та соціального інтелекту»
Спікер розкрив поняття емоційного та соціального інтелекту на основі аналізу різних наукових підходів до розуміння інтелекту; визначив сучасні тенденції вивчення цих наукових понять. Кожна лекція була інформативною, слухачі ставили лектору запитання, а наприкінці лекції жваво ділилися своїми враженнями. На третьому занятті були визначені місце соціального та емоційного інтелекту в особистості людини та їх значення у досягненні успіху людини. Наголошувалося на тому, що в сучасній педагогічній науці існує поняття «трикутник розвитку»: особистість, мотивація, soft-skills та hard-skills. Спікер навів чіткі аргументи щодо розмежування понять емоційного та соціального інтелекту.
Під час прослуховування лекційного курсу його учасники відкрили для себе багато нової та корисної інформації, яка дійсно знадобиться їм у викладацькій діяльності.