Виробниче стажування науково-педагогічних працівників у ТОВ «АРНІКА ОРГАНІК»

31 травня 2024 року завершилося виробниче стажування науково-педагогічних працівників ННІ АСЕ

кафедри рослинництва (Володимир ГАНГУР, Любов МАРІНІЧ, Сергій ФІЛОНЕНКО, Світлани ШАКАЛІЙ,  Ольга МІЛЕНКО) та

кафедри землеробства і агрохімії ім. В.І. Сазанова (Сергій ПОСПЄЛОВ, Оксана ЛАСЛО, Олег МІЩЕНКО, Валентина ОНІПКО)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРНІКА ОРГАНІК» КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Тема: «Особливості технологій вирощування органічної продукції рослинництва»
Форма підвищення кваліфікації - інституційна
Мета підвищення кваліфікації: підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки науково-педагогічних працівників шляхом набуття нових та вдосконалення одержаних раніше компетентностей із вирощування органічної продукції рослинництва.

     

Удосконалено такі компетенції:
1. Здатність створювати нові технології та застосовувати сучасні технології в агрономії, враховуючи їх особливості та користуючись передовим досвідом їх впровадження, розробляти наукові основи технологій вирощування сільськогосподарських культур.
2. Здатність оцінювати придатність земель для вирощування сільськогосподарських культур з урахуванням вимог щодо забезпечення кількості та якості продукції.
3. Здатність розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах на основі спеціалізованих концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері агрономії.
4. Здатність розробляти та застосовувати екологічно безпечні; економічно ефективні та енергозберігаючі технології вирощування сільськогосподарських культур.
5. Здатність моделювати та гармонізувати технології вирощування сільськогосподарських культур на основі використання сучасних сортів і гібридів, біологізованих систем захисту рослин, обробітку ґрунту, удобрення та інноваційних технічних рішень для агроформувань регіону з різним рівнем ресурсного забезпечення.

Постійна взаємодія викладачів Полтавського державного аграрного університету з фахівцями-виробничниками, в тому числі і стейкхолдерами, є взаємовигідною і корисною як для виробництва, так і для удосконалення освітньо-професійних програм закладу вищої освіти.