Як захистити свої права, коли вони порушені продавцем? Де шукати і як вимагати "куточок споживача" у продавців? Умови і правила гарантійного ремонту товарів. Онлайн придбання товарів: ризики і юридичні аспекти - ці та багато інших питань сьогодні здобувачі спеціальності 071 Облік і оподаткування факультету обліку та фінансів ПДАУ обговорювали з Олександром Глазовим, в. о. начальника відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області.
Найбільше запитань стосувалося інтернет-покупок: чи мають право продавці вимагати аванс за товар, який планується придбати, чому чек за товар чи послугу гарантує 100% вирішення проблеми, чому 14 днів після придбання товару споживач має право на обмін чи повернення виробу, а також про обов’язки покупців, адже, вислів: «Покупець завжди правий!» - працює не завжди!
Тому, серед іншого, перед початком експлуатації товару потрібно уважно ознайомитися з правилами експлуатації товару та користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і бути зваженим і уважним при виборі продавця і продукції!
Висловлюємо подяку пану Олександру за дуже цікаву зустріч та отриману корисну інформацію і бажаємо успіхів!!!