У четвер, 20 жовтня, у стінах Полтавського державного аграрного університету звучало чимало дотепів і лунав сміх. Річ у тім, що викладачки кафедри маркетингу Тетяна Дядик і Вікторія Даниленко ініціювали та провели разом зі студентами 2-го та 3-го курсів інтелектуально-розважальну гру "Маркетинг Time".
Між собою змагалися три команди першокурсників: "Арбітрон", "Тренд-вотчери", "Binance", які випробували себе у виконанні цікавих і нетривіальних завдань, зокрема у конкурсах зі складання логотипів, вгадування слоганів, ідентифікації рекламних елементів та побудови асоціативних рядів тощо.
До складу журі увійшли директорка навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Алла Світлична, завідувач кафедри маркетингу Володимир Писаренко, керівниця відділу маркетингу Інна Сенько та доцентка кафедри маркетингу Вікторія Даниленко.
У запеклій і майже рівній боротьбі перемогу здобула команда "Арбітрон", а ІІ та ІІІ місця посіли "Тренд-вотчери" та "Binance". Наприкінці гри всі її учасники отримали грамоти та солодкі призи.