Актуалізація знань і практичних навичок здобувачів вищої освіти є неодмінною складовою навчального процесу, тому важливо залучати фахівців-практиків до викладання навчальних дисциплін.
Саме тому 15.03.2023 р. на лекцію з міжфакультетської вибіркової дисципліни «Бізнес в соціальних мережах» до студентів 2-го курсу було запрошено практикуючого маркетолога, кандидата сільськогосподарських наук та докторанта кафедри менеджменту І.А. Маркіної — Ігоря Лядського. Спікер у ненапруженій, веселій атмосфері пояснив студентам деякі аспекти та нюанси просування послуг у соціальних мережах.
Ігор Костянтинович має значний практичний досвід роботи маркетологом. Зокрема, він 3 роки працював директором з маркетингу на виробничому підприємстві, рік обіймав аналогічну посаду в мультибрендовому дилерському центрі (Skoda, Mitsubishi, Audi), а також співпрацював маркетологом з КПФ «Рома», що займається виготовленням хлібобулочної продукції.
Ігор Лядський розповів студентам про нюанси й особливості ведення соціальних мереж. Він наголосив на тому, що у сучасних умовах вкрай важливо навчитися створювати власний бренд, який є візитівкою ділової людини. Оскільки ринок праці динамічно змінюється і важко передбачити, які саме професії та напрями будуть актуальними у майбутньому (особливо віддаленому), то кожній суспільно активній людині необхідно навчитися створювати власний бренд, використовуючи для цього відповідні соціальні мережі.
Ігор Лядський розповів про основні методи роботи SMM, розказав про інструменти, завдяки яким можна розповсюджувати інформацію, популяризуючи власний бренд або сторінку організації. Оскільки частина студентів вже має певний практичний досвід SMM, то вийшла доволі жвава і цікава дискусія, під час якої були опрацьовані в ігровій формі певні робочі моменти та вироблена спільна думка стосовно тих чи інших питань.
В цілому, заняття пройшло в позитивній атмосфері, студенти дізналися багато цікавих практичних моментів ведення бізнесу у соціальних мережах, активізували власний досвід та отримали приємні емоції та враження.