Ганна Петрівна
паспортист студентського містечка
Реєстрація місця проживання в студентських гуртожитках
Для цього потрібно особисто звернутися до паспортиста студентського містечка із таким пакетом документів:
- паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки з оригіналом паперового додатка – довідки про реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації та їх копії;
- військовий квиток або приписне посвідчення із відміткою про взяття на військовий облік (для військовозобов’язаних);
- договір найму житла в студентському гуртожитку;
- довідка про навчання з деканату / дирекції.
Зняття з реєстраційного обліку місця проживання
Після завершення терміну проживання обов’язково слід знятися з реєстраційного обліку місця проживання, оскільки відсутні підстави для користування житловим приміщенням (Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (стаття 7) і постанова Кабінету Міністрів України від 2.03.2016 № 207).
Для зняття з реєстрації місця проживання необхідно особисто звернутися до паспортиста студентського містечка із таким пакетом документів:
- паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки з оригіналом паперового додатка – довідки про реєстрацію;
-
військовий квиток або приписне посвідчення із відміткою про зняття з військового обліку (для військовозобов’язаних).
За детальною інформацією звертатися до паспортиста студентського містечка ПДАУ.
4 навчальний корпус, каб. 412.
Години приймання документів:
понеділок – п'ятниця: 9:00–15:00,
обідня перерва: 12:00–13:00.