Зараз, в епоху надвисокої конкуренції, неможливо просто відкрити кав’ярню і чекати, що клієнти самі підуть до Вас безперервним потоком. Потрібно опрацювати унікальну концепцію, вивчити свою цільову аудиторію та конкурентів, грамотно та планомірно підвищувати впізнаваність бренду та в жодному разі не зупинятися.
20 червня 2023 р. здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг відвідали каварню «Pecher’s».
Студенти мали змогу почути неймовірну історію успіху її власника, Андрія Печериці, та поставити йому запитання. Пан Андрій розповів, як у нього народилася ідея про кав'ярню, які перші кроки були зроблені для відкриття власного бізнесу та чому саме «каварня», що має назву «Pecher's».
Це чудовий атмосферний заклад нового формату, в якому клієнти можуть придбати для власного використання не лише каву і чай, а й кавове обладнання та посуд. А для поціновувачів читання - тут знайдеться багато цікавих книг, які можна читати за чашкою кави.
Не можемо з Вами не поділитися основними правилами роботи, які відмітив Андрій Печериця у своїй сфері діяльності:
• створення та опрацювання унікального впізнаваного бренду;
• офлайн-просування та просування в інтернеті (соціальні мережі, контекстна реклама, власний сайт та інше);
• партнерський маркетинг та співпраця з підприємцями (за можливості).