10 січня 2024 р. на кафедрі маркетингу відбулося засідання робочих груп з розроблення ОП Маркетинг першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів.
Повістка денна – аналіз відгуків і узагальнення пропозицій з удосконалення освітніх програм спеціальності 075 Маркетинг, що надійшли від стейкхолдерів.
Дякуємо учасникам робочої групи за плідну роботу, а стейкхолдерам за вагомий внесок в удосконалення ОП Маркетинг першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів.10 січня 2024 р. на кафедрі маркетингу відбулося засідання робочих груп з розроблення ОП Маркетинг першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів.
Повістка денна – аналіз відгуків і узагальнення пропозицій з удосконалення освітніх програм спеціальності 075 Маркетинг, що надійшли від стейкхолдерів.
Дякуємо учасникам робочої групи за плідну роботу, а стейкхолдерам за вагомий внесок в удосконалення ОП Маркетинг першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів.