15 травня 2024 року в рамках Тижня навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Полтавського державного аграрного університету колектив кафедри маркетингу провів круглий стіл на тему "Бізнес в соціальних мережах". Подія зібрала фахівців у сфері просування в соціальних мережах, бізнес-тренерів, викладачів та студентів для обговорення найактуальніших питань та тенденцій у сфері SMM (Social Media Marketing).
З вітальним словом до учасників заходу звернулась кандидатка економічних наук, доцентка, заступниця директора ННІ ЕУПІТ зі спеціальностей Маркетинг, Право, Підприємництво та торгівля Тетяна ДЯДИК.
Модератором заходу виступила кандидатка економічних наук, доцентка кафедри маркетингу Ольга РЕШЕТНІКОВА, яка розповіла про переваги використання соціальних мереж для бізнесу та можливості просування товарів та послуг в соціальних мережах.
З доповідями виступили наступні спікери:
Надія ВЛАСЕНКО, топ-лідерка вітчизняної мережевої компанії "New Life", бізнес-тренерка, власниця бізнес-центру та інтернет-магазину. Вона поділилась власним досвідом використання соціальних мереж для розвитку бізнесу та показала наскільки важливими є унікальність, персоналізація та формування позитивного іміджу для розвитку бізнесу.
Софія ЗАХАРЧЕНКО, здобувачка вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг, працівниця відділу маркетингу ПДАУ, SMM-менеджерка БО Благодійна фундація "НАШі" розповіла про особливості SMM-просування ВНЗ на прикладі ПДАУ.
Вікорія КИРИЧЕНКО, здобувачка вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент представила учасникам заходу бізнес-сторінку в Інстаграмі з виробництва та продажу шоперів ручної роботи та еко-торбинок Shoper.gesign, яку створювала та наповнювала контентом в межах практичних занять з дисципліни "Бізнес в соціальних мережах".
Анна КІСІЛЬ, здобувачка вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг, розповіла про поширені помилки SMM на прикладі бренду "Beart".
Іван ПИЛИПЕНКО, здобувач вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент проінформував присутніх про використання нейромереж і впровадження їх у бізнес-процеси провідних компаній світу.
Учасники мали можливість обговорити ключові виклики, з якими стикаються компанії при використанні соціальних мереж. Теми дискусій включали залучення та утримання аудиторії, вимірювання ефективності маркетингу та вплив соціальних мереж на репутацію бренду. Захід став чудовою платформою для обміну ідеями та встановлення нових контактів.