Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи.
Шарль Луї Монтеск'є
- Нормативна база неформальна / інформальна освіта (спеціальні нормативно-правові акти)
-
Положення про порядок визнання результатів навчання, набутих у неформальній та інформальній освіті, здобувачами вищої освіти Полтавського державного аграрного університету
Онлайн зустріч з науково-педагогічними працівниками Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій - Тема: «Неформальна та інформальна освіта». 27.01.2022 р. Презентація
- Схема визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті
-
Процедура визнання результатів, здобутих у неформальній / інформальній освіті
Інформація про визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті, здобувачів вищої освіти, які навчаються за ОПП Зв’язки з громадськістю, 2021-2022, 2022-2023 н. р.
- Призов В.Є., визнання за частиною ОК «Лідерство в публічній сфері» (сертифікат 1, сертифікат 2, сертифікат 3, протокол засідання комісії)
- Борильченко А.Є., визнання за частиною ОК «Лідерство в публічній сфері» (сертифікат 1, сертифікат 2, сертифікат 3, протокол засідання комісії)
- Прокопець А.А., визнання за частиною ОК «Лідерство в публічній сфері» (сертифікат, протокол засідання комісії)
- Глущенко І. М., визнання за частиною ОК «Стратегічне планування в діяльності органів влади», «Комунікації в публічному управлінні», «Запобігання корупції в публічному управлінні», «Управління проектами в публічній сфері» (сертифікат, протокол)
- Саєнко О. В., визнання за частиною ОК «Комунікації в публічному управлінні» (сертифікат, протокол)
- Чепурна К.В., визнання за частиною ОК «Стратегічне планування в діяльності органів влади» (сертифікат, протокол)
2023-2024 н.р.
- Колісник О.Д., визнання за частиною ОК «Організація взаємодії публічної влади з громадянським суспільством» (сертифікат, протокол)
- Таркіли Р.І., визнання за частиною ОК «Організація взаємодії публічної влади з громадянським суспільством» (сертифікат, протокол)
- Щербина В.А., визнання за частиною ОК «Організація взаємодії публічної влади з громадянським суспільством» (сертифікат, протокол)
- Житченко І.І., визнання за частиною ОК «Управління проектами в публічній сфері» (сертифікат, протокол),
- Рекунов В.С., визнання за частиною ОК «Управління проектами в публічній сфер» (сертифікат, протокол)
Освітні майданчики, рекомендовані здобувачам ступеня магістр
спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування для набуття неформальної освіти
Підбірка онлайн платформ для самоосвіти, які рекомендовані здобувачам спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування для планування саморозвитку та неформальної освіти
Професійні програми та тренінги для державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій та депутатів місцевих рад. Доступні курси
Найбільша платформа онлайн-освіти в Україні Неперервне навчання, підвищення кваліфікації на робочому місці Національна онлайн-платформа для розвитку цифрової грамотності ВУМ - це освітня ініціатива, яка поширює ідеї і сприяє розвитку громадянського суспільства в Україні Студія онлай-освіти
Український освітній проєкт Курси ХАБУ - соціальний інноваційний проект Співробітництво з більше ніж 200-ма університетами та компаніями. Вчіться без обмежень! ЕdX - Інтернет платформа масових відкритих інтерактивних курсів, заснована Массачусетським технологічним інститутом і Гарвардським університетом Практичні здобутки магістрантів в сфері неформальної освіти Навчання на курсах . Участь у науково-пратичних конференціях
Курси онлайн-платформи Prometheus,
рекомендовані здобувачам ступеня магістр
спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування
для забезпечення саморозвитку та неформальної освіти
Назва курсу
Коротка характеристика курсу
Результати навчання за ОПП /
М’які навички
1.Децентралізація: від патерналізму до відповідального розвитку
Розглядаються питання самостійного формування місцевої політики, прийняття рішень, вигоду чи втрати від яких несе вся громада. В нових умовах децентралізації кожен має розуміти сучасну парадигму управління громадою. Поєднання теорії з практикою, реальними історіями інноваційних рішень, що з'явились в різних територіальних громадах в процесі реформи є важливим для ефективної роботи органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.
РН02. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно- правових актів для їх усунення.
РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально- організаційних структур.
РН11. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень.
2.Створення інституцій місцевого економічного розвитку громад
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
- шо таке інституції місцевого економічного розвитку громад та якою є їхня роль;
- порядок створення ІМЕР, механізми реєстрації, необхідні ресурси для створення;
- запуск, налагодження діяльності, досягнення сталості ІМЕР;
- фінансові моделі діяльності ІМЕР;
- приклади ІМЕР та їх проектів.
РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально- організаційних структур.
РН12. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків.
3.Підготовка та впровадження проектів розвитку громад
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
- застосовувати стратегічний підхід до визначення ідей для проектів місцевого розвитку;
- підготувати конкурентну проектну заявку;
- оцінити шанси вашої проектної ідеї на перемогу, що інколи допоможе зекономити чимало зусиль, вчасно відмовившись від підготовки проектної заявки;
- розуміти процедури експертної оцінки проектів;
- розуміти процедури впровадження проектів та подання звітів;
- розуміти специфіку міжнародних донорських організацій, які надають технічну допомогу в Україні;
- розуміти особливості роботи з Державним фондом регіонального розвитку.
РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально- організаційних структур.
РН10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.
4.Смарт-громада: управління на основі даних
Ви
- отримаєте знання про особливості управління 2.0 – на основі аналізу даних – та створення інформаційно-аналітичної системи управління;
- ознайомитеся з особливостями та перевагами побудови єдиної системи даних, ІТ-інструментами, аналітичними рішеннями;
- навчитеся використовувати сучасні цифрові технології в управлінні громадою;
- отримаєте практичні цифрові компетенції розв’язання важливих управлінських проблем громади через аналітичні рішення на основі аналізу даних, використання результатів моделювання та прогнозування;
- перейдете до нової культури управління, що базується на аналізі проблем та рішень, які підкріплені перевіреними даними.
РН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування.
РН05. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
РН13. Уміти налагоджувати сучасні системи надання адміністративних послуг.
РН14. Уміти організовувати системи збору, аналізу та обробітку інформації.
Мета курсу: поглибити розуміння слухачами процесів вироблення, ухвалення і впровадження державної політики в реальному політичному середовищі для підвищення здатності громадян, громадських об’єднань та організацій, суспільних інститутів, державних посадовців, депутатів та кандидатів в депутати брати участь і ефективно впливати на ці процеси.
РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.
РН02. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно- правових актів для їх усунення.
РН03. Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
РН11. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень.
6.Аналіз даних та статистичне виведення на мові R
Це є базовий курс для майбутніх аналітиків. Завдяки отриманим знанням вони зможуть проводити первинний статистичний аналіз даних, висувати гіпотези та оцінювати їх на основі зібраних даних. Також мовою програмування обрана мова R, яка є найбільш вживаною мовою для статистиків на сьогодні.
РН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування.
РН14. Уміти організовувати системи збору, аналізу та обробітку інформації.
7.Як діяти далі: державним службовцям про сталий розвиток
Мета курсу: підвищення спроможності публічних службовців аналізувати, формувати та реалізовувати публічну політику сталого розвитку територій через розбудову ефективного багаторівневого врядування в Україні на основі партнерської взаємодії задля досягнення Цілей сталого розвитку.
РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи
8.Складання прогнозу місцевого бюджету: теорія і практичні аспекти
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
- про цілі, мету та переваги планування бюджету на середньостроковий період;
- розуміти особливості нормативно-правового регулювання процесу складання прогнозу місцевого бюджету;
- координувати роботу учасників бюджетного процесу для забезпечення своєчасного складання прогнозу місцевого бюджету;
- розробляти План заходів із складання прогнозу місцевого бюджету;
- про порядок опрацювання місцевим фінансовим органом бюджетних пропозицій, наданих головним розпорядником коштів;
- розуміти структуру типової форми прогнозу місцевого бюджету;
- готувати інформацію до текстової частини прогнозу місцевого бюджету;
- складати прогноз місцевого бюджету та додатки до нього
РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи.
РН16. Уміти визначати корупційні ризики та мінімізувати їх прояви.
9.Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування
Цей навчальний курс допоможе всім зрозуміти структуру місцевого бюджету, джерела надходжень та напрями використання коштів місцевих бюджетів, особливості формування бюджетів ОТГ, порядок застосування програмно-цільового методу, процедури забезпечення залучення громадськості до бюджетного процесу.
РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи.
РН16. Уміти визначати корупційні ризики та мінімізувати їх прояви.
10.Ґендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад
Ви дізнаєтеся більше:
- про підходи до впровадження ҐОБ на державному та місцевому рівнях;
- як розуміти та включати ґендерний аспект у планування та імплементацію стратегій, планів та бюджетних програм;
- про успішний досвід громад, які використовують ҐОБ в Україні.
РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи.
РН15. Уміти розробляти та впроваджувати норми організаційної культури та правила етичної поведінки
11.Ефективна взаємодія органів місцевого самоврядування з громадськістю
Мета курсу – ознайомити фахівців з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю із основними засадами, методами, сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії з громадськістю. Онлайн-курс допоможе громадським організаціям, громадським активістам, соціальним підприємцям та всім представникам громади, які прагнуть бути поінформованими та брати активну участь у розвитку місцевого самоврядування. Водночас курс розрахований на всіх, хто хоче розвинути або набути навички та знання про принципи й особливості взаємодії з громадськістю будь-де та будь-коли.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
ПРН10 Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.
12.Взаємодія органів державної влади з громадськістю
Мета курсу – ознайомити фахівців структурних підрозділів з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю в апаратах органів державної влади із сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії органів державної влади з громадськістю; розвинути їхні навички планування, здійснення та оцінки результатів взаємодії з громадськістю. Водночас курс розрахований на ширшу аудиторію: працівників інших структурних підрозділів органів державної влади, які в своїй діяльності взаємодіють з громадськістю; широке коло осіб (включно з представниками громадськості), зацікавлених у набутті знань про принципи та стандарти взаємодії з громадськістю, що стануть корисними в їхній діяльності.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
ПРН10 Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.
13.Доступ до публічної інформації: від А до Я
Вимоги до слухачів:
Чекаємо на всіх зацікавлених навчитися отримувати публічну інформацію та працювати з інформаційними запитами! Особливо корисним курс стане для громадських активістів, журналістів, державних службовців та студентів-правників.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
14.Доступ до публічної інформації для розпорядників
Метою цього курсу є систематизація та поглиблення знань і практичних навичок працівників спеціальних підрозділів з доступу до публічної інформації, а також покращення стану імплементації Закону України «Про доступ до публічної інформації». РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
15..Наукова комунікація в цифрову епоху
Курс призначений для молодих дослідників: здобувачів ступеня PHD, викладачів університетів на ранніх етапах їхньої наукової кар’єри, всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження, а також отримати відповідні навички.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
Цей курс Університету Пенсильванії створений за підтримки Державного бюро департаменту освіти та культурних зв’язків Сполучених Штатів Америки та Офісу програм вивчення англійської мови та розрахований на неносіїв англійської мови, які прагнуть покращити навички та лексичні знання англійської мови для науки.
Під час опанування курсу ви довідаєтесь про інноваційні сфери наукових пошуків та розширите словниковий запас й одержите нові мовні навички, які потрібні для обміну науковою інформацією у вашій спільноті.
РН09. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень.
17.Культура та політика: багатозначність (взаємо)зв'язків
Курс пропонує інноваційний погляд на проблеми, що стосуються кожного громадянина, який живе в нашому досить заполітизованому суспільстві, проте не усвідомлює взаємопроникненості культури та політики. Згодом матеріали можна використати у своїх статтях чи наукових дослідженнях.
Soft skils (комунікативні, громадські)
18.Децентралізація в Україні – теорія та практика
Мета курсу: дати в дуже концентрованому вигляді базові знання про суть реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка зараз більш відома під назвою – децентралізація, можливості, які вона відкриває та сформувати навички їх використання.
Soft skils (громадські)
19.Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх
Мета курсу: курс спрямовано на підвищення обізнаності про необхідність толерантності, взаємоповаги у суспільстві та загальнонаціонального інклюзивного діалогу в Україні.
Soft skils (життєві, комунікативні)
20.Психологія стресу та способи боротьби з ним
Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі!
Soft skils (життєві, комунікативні)