До організаційного комітету увійшли провідні науковці та керівники підрозділів Полтавського державного аграрного університету, зокрема ректор Галич Олександр Анатолійович, перший проректор Аранчій Валентина Іванівна, проректор із науково-педагогічної, наукової роботи Горб Олег Олександрович, директор навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Дячков Дмитро Володимирович, завідувач кафедри маркетингу Писаренко Володимир Вікторович, керівниця Навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих Вакуленко Юлія Валентинівна та керівник відділу із забезпечення освіти дорослих та інноваційного розвитку Дудник Володимир Васильович.
Спікером традиційно був старший викладач кафедри маркетингу, фахівець дорадчої служби Полтавського державного аграрного університету Ігор Лядський.
Перший тренінг було присвячено рекламній діяльності в освітній і науковій галузі, а другий — соціально-емоційному навчанню у формуванні сучасного освітнього середовища.
Хоча ці дві теми, на перший погляд, можуть здаватися різними, вони насправді тісно пов'язані. Рекламна діяльність є важливим інструментом для просування освітніх послуг і залучення нових студентів. Однак для того, щоб реклама була ефективною, вона має апелювати до емоцій і соціальних потреб цільової аудиторії. Саме тому соціально-емоційне навчання є важливим аспектом формування сучасного освітнього середовища, яке здатне привабити та надихнути студентів.