У рамках співпраці між Полтавським державним аграрним університетом і Науковим ліцеєм № 3 Полтавської міської ради одинадцятикласники ліцею проходили наукову практику в університеті. Вона тривала три дні – з 31 березня по 2 квітня. Заняття відбувалися онлайн, проводила їх доцентка кафедри германської і української філології Марина Антонюк.
У перший день практики учні 11-А та 11-К класів узяли участь в онлайн-воркшопі на тему «Explore Contemporary Ukrainian Literature», відкрили для себе провідних українських письменників сучасності та обговорили активну роль у культурному та суспільному житті, яку відіграють українські автори як волонтери, військовослужбовці та амбасадори нашої культури за кордоном. Інша важлива мета цього дня – попрактикуватися у виконанні завдань НМТ з англійської мови. Усі вправи розроблено на основі публікацій у сучасних англомовних виданнях, як-от Kyiv Post i The Guardian.
На другий день ліцеїсти досліджували тему «Creative Writing» – подорожували до джерел письменницького ремесла за порадами сучасного письменника Тараса Прохаська, віртуально ознайомилися з осередком «Смарт Простір» у Козельщині – вдалим утіленням креативних практик і розмірковували над тим, що саме вони хотіли б зробити в бібліотеці своєї мрії. Читання художньої літератури та обговорення її в колі однодумців – давній і дієвий ключ до креативності. Учні ознайомилися з досвідом своїх однолітків – українських підлітків, які створили настільки незвичний книжковий клуб, що про нього написало статтю британське видання The Guardian. Інформацію було подано як різнотипні завдання НМТ з англійської мови, щоб учні могли не тільки довідатися дещо нове, але й повправлятися у виконанні завдань майбутнього іспиту.
Третій день наукової практики минув під гаслом «Хай квітне український ютуб!». Його темою було «TOP Ukrainian YouTube Channels». Разом із викладачкою учні пригадали історію створення сервісу та дослідили, що цікавого може запропонувати український YouTube в освітньо-пізнавальному та краєзнавчому сегментах. Чимало уваги на занятті було приділено складнощам виконання комплексних граматичних завдань НМТ з англійської мови.
Отже, під час наукової практики з англійської мови ліцеїсти
- дослідили теми, на опрацювання яких бракує часу в межах шкільної програми, проте важливі для розвиненого й свідомого молодого українця,
- проаналізували структуру завдань з англійської мови на НМТ, повправлялися у виконанні різних типів завдань, зрозуміли свої сильні сторони, усвідомили свій рівень готовності до НМТ з англійської, ознайомилися з онлайн-ресурсами, корисними для підготовки до НМТ і збагнули, що їхній високий рівень володіння англійською мовою дає змогу читати та розуміти матеріали українознавчої тематики в зарубіжних медіа.
Чекаємо наступних зустрічей!