10 квітня 2025 року Ольга Решетнікова, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу виступила у ролі спікерки в Програмі підвищення кваліфікації для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, аспірантів, фахівців-практиків на тему «Дослідження соціально-економічних систем».
Ольга Валеріївна представила сучасний, практикоорієнтований семінар з активностями на тему: «Репутаційний маркетинг у цифрову епоху: як соцмережі впливають на довіру до брендів та організацій».
Під час онлайн-заходу учасники мали змогу не лише поглибити свої знання про репутаційний маркетинг, але й обговорити інструменти, які сьогодні формують імідж компаній у соціальних мережах.
Організатори заходу висловили подяку пані Ользі за актуальність і практичну цінність представленого матеріалу та цінний внесок у підвищення рівня цифрової обізнаності освітянської спільноти!
