Протягом 31 березня – 11 квітня викладачі кафедри маркетингу ПДАУ були спікерами у Програмі підвищення кваліфікації для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, аспірантів, фахівців-практиків на тему «Дослідження соціально-економічних систем». Організаторами заходу були Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного та навчально-науковий центр інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих Полтавського державного аграрного університету.
2 квітня 2025 року Іван Терещенко, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу ПДАУ, провів змістовний практико-орієнтований майстер-клас на тему «Особливості налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах».
Учасники майстер-класу дізналися про сучасні підходи до запуску рекламних кампаній у Facebook та Instagram, типові помилки при налаштуванні реклами, а також отримали поради щодо аналізу ефективності рекламного контенту. Окрему увагу було приділено сегментації цільової аудиторії, A/B- тестуванню та оптимізації бюджетів.
Захід відбувся у форматі онлайн-вебінару. Слухачі брали активну участь в обговоренні питань вебінару, ставили запитання спікеру.
10 квітня 2025 року Ольга Решетнікова, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу ПДАУ, провела сучасний практико-орієнтований семінар на тему «Репутаційний маркетинг у цифрову епоху: як соцмережі впливають на довіру до брендів та організацій».
У межах програми учасникам рекомендували фахову літературу для подальшого вивчення тематики.
Під час онлайн-заходу учасники мали змогу не лише поглибити свої знання про репутаційний маркетинг, але й обговорити інструменти, які наразі формують імідж компаній у соціальних мережах.
Організатори заходу висловили подяку Івану Терещенку та Ользі Решетніковій за фаховість, актуальність і практичну цінність представленого матеріалу та цінний внесок у підвищення рівня цифрової обізнаності та професійної компетентності освітянської спільноти.