25 жовтня 2019 р. з нагоди Дня маркетолога кафедра маркетингу провела конкурс соціальної реклами «СоцРенесанZ», організатором та керівником якого був доцент кафедри Терещенко І.О.
Кожен учасник (група) нагороджений солодкими призами, а найкращі роботи відзначили окремо.
Подяки та грамоти за участь у конкурсі отримали:
Студенти 1-го курсу спеціальності 075 Маркетинг у номінації «За акторську майстерність»
Студенти 2-го курсу за перемогу в конкурсі «Креативне фото»
Студенти 4-го курсу 1-ї групи в номінації «Соціальний експеримент»
Перше місце в номінації «Популяризація здорового способу життя» посіли студенти УЕП ПДАА та їхній керівник Цюман Галина за підготовку в конкурсі
За третє місце нагороду отримали Микитенко Антон, Лобода Євгенія, Цешко Катерина
Майбутні маркетологи отримали нагороди в таких номінаціях:
-
Міс спеціальності Стишенко Сніжана (студентка 2-го курсу) та Містер спеціальності Лагута Дмитро (студент 3-го року)
-
Активіст року - Кармазін Лілія (студентка 2-го курсу)
-
Спортивна гордість - Тімченко Катерина (студентка 3-го курсу)
-
Художник року - Попович Людмила (студентка 3-го курсу)
-
Талант року - Чмир Анастасія та Вільхова Ліна (студентки 3-го курсу)
-
Золотий голос спеціальності - Паламар Сніжана (студентка 2-го курсу)
-
Краща староста - Падалка Юлія (студентка 4 курсу) та Мороз Вікторія (студентка 3-го курсу)
-
Богатирі року - Анісеня Данило, Хоролець Антон, Лубунець Владислав (студенти 3-го курсу)