Формування soft skills здобувачів вищої освіти
У процесі підготовки за ОНП Менеджмент в рамках опанування обов'язкових та вибіркових освітніх компонентів здобувачі вищої освіти мають змогу набути гнучких навичок:
Англійська мова для науковців
грамотна письмова та усна іноземна мова; системне, структуроване мислення; пошук та аналіз інформації; здатність до навчання; методичність; постійний розвиток; орієнтація на результат, тайм-менеджмент, самомотивація, наполегливість, відповідальність, вміння вкладатися у строки, самостійність, дисциплінованість
Бібліографія, інформаційний пошук та інтелектуальна власність
ділова етика; аналітичність; здатність до навчання; методичність; багатозадачність; допитливість; орієнтація на результат; наполегливість; готовність до виконання рутинної роботи; структуроване мислення; пошук та аналіз інформації
Педагогіка вищої школи
переконання та аргументація, комунікабельність, грамотна письмова та усна українська, іноземна мова; емоційний інтелект; ділова етика; толерантність, командна робота; методичність
Стратегія стійкого розвитку в глобальному середовищі
гнучкість; тактичне та стратегічне мислення; продукування та прийняття рішень; дисциплінованість; аналітичність, вміння бачити та вирішувати проблеми; критичність, постійний розвиток; багатозадачність
Філософія науки
вміння слухати; емоційний інтелект; гнучкість; сприйняття критики; ділова етика; толерантність; дипломатія; вміння переконувати; системне, логічне мислення; самостійність; дисциплінованість
Методологія та організація управлінських досліджень
вміння слухати; комунікабельність; грамотна письмова та усна українська, іноземна мова; нетворкінг (побудова та підтримка бізнес-відносин); ведення переговорів; гнучкість; сприйняття критики; ділова етика; командна робота; аналітичність; креативність; методичність; багатозадачність; допитливість; спостережливість; орієнтація на результат, тайм-менеджмент, самомотивація; наполегливість; готовність до виконання рутинної роботи; відповідальність; ініціативність; самостійність; дисциплінованість; пошук та аналіз інформації; продукування та прийняття рішень
Стратегії менеджменту
гнучкість; сприйняття критики; ділова етика; системне, креативне, структуроване, логічне, проектне, тактичне та стратегічне мислення; пошук та аналіз інформації; продукування та прийняття рішень; орієнтація на результат; відповідальність; ініціативність; самостійність; аналітичність; вміння бачити та вирішувати проблеми; креативність; критичність; багатозадачність
Сучасні інформаційні технології в наукових дослідженнях
системне, структуроване, логічне; пошук та аналіз інформації; орієнтація на результат; тайм-менеджмент, самостійність; дисциплінованість; аналітичність; здатність до навчання; методичність
Сучасні та класичні теорії менеджменту
системне, структуроване, логічне мислення; наполегливість; самостійність; дисциплінованість; аналітичність; здатність до навчання; критичність; постійний розвиток; допитливість
Менеджмент персоналу
гнучкість, сприйняття критики, ділова етика; орієнтація на результат; тайм-менеджмент; відповідальність; ініціативність; самостійність; аналітичність; вміння бачити та вирішувати проблеми; креативність; критичність
Актуальні проблеми детінізації економіки та управління безпекою підприємства
системне, структуроване, логічне, тактичне та стратегічне мислення; продукування та прийняття рішень; орієнтація на результат; тайм-менеджмент; відповідальність; самостійність; аналітичність; вміння бачити та вирішувати проблеми; критичність; багатозадачність
Методика та організація підготовки дисертації з менеджменту
грамотна письмова та усна українська та іноземна мова; нетворкінг (побудова та підтримка бізнес-відносин); ведення переговорів; гнучкість; сприйняття критики; ділова етика; аналітичність; креативність; методичність; багатозадачність; допитливість; спостережливість; орієнтація на результат, тайм-менеджмент, самомотивація; наполегливість; готовність до виконання рутинної роботи; відповідальність; ініціативність; самостійність; дисциплінованість; пошук та аналіз інформації; продукування та прийняття рішень; системне, логічне, креативне та структуроване мислення; проектне, тактичне та стратегічне мислення
Методика викладання менеджменту у вищій школі
переконання та аргументація, комунікабельність, грамотна письмова та усна українська та іноземна мова; емоційний інтелект; ділова етика; толерантність, командна робота; методичність; публічні виступи; само презентація; ситуаційне керівництво та лідерство; вміння надавати зворотній зв’язок; вміння управляти конфліктами; тайм-менеджмент
Менеджмент знань та системологія
системне, креативне, структуроване, логічне мислення; пошук та аналіз інформації; тайм-менеджмент; самостійність; дисциплінованість; аналітичність; здатність до навчання; методичність; критичність; постійний розвиток
Менеджмент ресурсів підприємств
системне, структуроване, проектне, тактичне та стратегічне мислення; продукування та прийняття рішень; орієнтація на результат; тайм-менеджмент; відповідальність; ініціативність; самостійність; аналітичність; вміння бачити та вирішувати проблеми; креативність; критичність; багатозадачність
Моделювання та прогнозування в менеджменті
системне, креативне, структуроване, логічне, стратегічне мислення; пошук та аналіз інформації; орієнтація на результат; тайм-менеджмент; ініціативність; надійність; самостійність; аналітичність; методичність; спостережливість
Методи і моделі обґрунтування управлінських рішень
гнучкість, ділова етика; системне, креативне, структуроване, логічне, проектне, тактичне та стратегічне мислення; пошук та аналіз інформації; продукування та прийняття рішень; орієнтація на результат; тайм-менеджмент; ініціативність; надійність; аналітичність; вміння бачити та вирішувати проблеми; методичність; критичність
Педагогічна практика
вміння слухати; переконання та аргументація; комунікабельність; грамотна письмова та усна українська, іноземна мова; емоційний інтелект; гнучкість; сприйняття критики; толерантність; командна робота; системне, креативне, структуроване, логічне мислення; тайм-менеджмент; стресостійкість; самопрезентація; креативність; впевненість; методичність; управління виконанням; планування; організація; мотивація; контроль виконання; постановка завдань; ситуаційне керівництво та лідерство; вміння надавати зворотній зв’язок; вміння управляти конфліктами; вміння переконувати
Заходи: