Конференція за результатами вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»

26 квітня 2021 року відбулася підсумкова конференція за результатами вивчення навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» (провідна викладачка – доцентка кафедри менеджменту Вікторія Вороніна), у якій брали участь здобувачі вищої освіти третього курсу спеціальності «Менеджмент» освітнього ступеня бакалавра, аспіранти та викладачі кафедри менеджменту ПДАА.

На конференції з великим ентузіазмом обговорювались актуальні аспекти сучасних проблем розвитку брендингу не тільки в нашому місті, але й в Україні та провідних країнах світу.

Слід відмітити цікаві доповіді В. Шульги «Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити бренд», М. Запорожець «Марочні стратегії підприємства» та Н. Прокопенко «Розвиток та аналіз брендингу в Україні», які є актуальними навіть під час карантину.

 

Також жвава дискусія виникла навколо доповідей В. Стовби «Етапи процесу створення та розвитку бренда», К. Мирошник «Процес формування та підтримки лояльності до бренда в умовах ринку» та А. Черепанової «Бренд-менеджмент: стан та перспективи розвитку».

Усі виступи супроводжувались презентаціями, які наочно демонстрували викладений матеріал.

 

 

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: