Лекція-конференція

Рядові споживачі досить часто і не підозрюють, що стали «жертвою» психології маркетингового ціноутворення – часто компанії використовують цей метод настільки непомітними і тонкими способами, що споживачі самі не розуміють, як спустили непристойно велику суму грошей. Ціна – один з найбільш потужних інструментів комунікації, це числове відображення вашого іміджу, але і крім цього вона містить ряд додаткових повідомлень.
На підсумковому занятті з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» провели лекцію-конференцію, на якій згадали та закріпили досягнуті результати навчання з даного напрямку нашими майбутніми маркетологами.
Наші спікери та теми доповідей:
Цирульнікова Юлія. Цікаві факти про ціноутворення відомих брендів.
Зінченко Алла. Бренд: створення, захист, стратегії ціноутворення.
Колько Марія. Встановлення ціни на продукт.
Костельна Любов. Формування цінової політики вищих навчальних закладів.
Йолгіна Юлія. Ціноутворення брнендів.
Золотоверх Анна. Оцінка вартості бренду.
Поливода Максим. Ціноутворення на українському ринку зернової кави.
Козина Юлія. Ціноутворення на ювелірному ринку.
Бородіна Дарина. Брендинг.
Дзьох Дарина. Ціноутворення в міжнародному маркетингу.