18 травня 2021 року на базі кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету відбулся ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку».
Конференція розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів, здобувачів вищої освіти та фахівців-практиків підприємств та організацій.
Відкрив конференцію Писаренко Володимир, д.е.н, професор, завідувач кафедри маркетингу виступом на тему: «Вплив глобальних трендів світової економіки на маркетингове забезпечення продуктового ринку».
Актуальною темою для жвавого обговорення стала доповідь Терещенка Івана, к.е.н, доцента, доцента кафедри маркетингу "Тенденції розвитку SMM».
Позитивним фактором у роботі конференції є активна участь студентів в її організації та проведенні, публікації результатів наукових досліджень. Зокрема, з доповідями виступили здобувачі вищої освіти ОПП Маркетинг СВО Магістр та Бакалавр:
Чухліб Олександра «Логістичні інновації: перспективи та вплив на підприємницьку діяльність»;
Лагута Дмитро «Діджиталізація агрохолдингів»;
Йолгіна Юлія «Чому бренди правлять ринком?».
За результатами конференції сформовано електронний збірник матеріалів доповідей учасників конференції.