«СоцренесанZ»

3 червня 2021 р. кафедрою маркетингу були підведені підсумки конкурсу соціальної реклами «СоцренесанZ» серед здобувачів вищої освіти.
Було обрано декількох переможців в категоріях "Відеореклама" та "Друкована реклама"
В категорії "Відеореклама" 1 місце отримали студенти 1 курсу 1 групи спеціальності Маркетинг з роботою спрямовану на боротьбу проти проявів булінгу. 
2 та 3 місце отримали студенти 1 курсу 2 групи спеціальності Маркетинг з роботами про запобігання розповсюдженню COVID19 та про запобігання насильству в сім’ї відповідно. 
В категорії Друкована реклама було обрано декілька переможців: Горбатко Аня - з роботою про  забруднення довкілля, Лизенко Юля - про шкоду алкоголю та Дем’яненко Наталія - про брак часу на рідних в сучасному ритмі життя. 

Також було нагороджено студентів 4 курсу Пащенко Віталія та Магарламову Елізу за активну участь в редакції освітньо-професійної програми Маркетинг.
Всі переможці отримали солодкі призи і гарний настрій.