Саморозвиток та безперервне навчання – запорука успіху для майбутнього менеджера!
30 серпня 2021 р. відбулося засідання комісії у складі: Т. Воронько-Невіднича – завідувач кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної, Д. Дячкова – гаранта освітньо-професійної програми Бізнес-адміністрування, М. Зось-Кіора – д.е.н., професора, Т. Сазонової – голови НМР спеціальності «Менеджмент», яка була сформована для визнання результатів навчання, отриманих в інформальній освіті здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою Бізнес-адміністрування: ГОЛОС Анастасією, ШАБЕЛЬНИКОМ Сергієм та ЯНУШ Вікторією.
Здобувачі представили звіти та сертифікати, що підтверджували проходження ними спеціалізованих курсів з проектного менеджменту: «Логіко-структурний підхід у розробці проектної заявки», «Сучасне керівництво проектами – мистецтво порушення правил», «Основи управління командами та проєктами в ІТ» на освітній онлайн платформі PROMETHEUS. Так як в складі комісії була Сазонова Т., яка є провідним викладачем з обов’язкової фахової навчальної дисципліни ОПП Бізнес-адміністрування «Управління проектами», вона авторитетно зазначила, що отримані результати навчання частково відповідають програмним результатам навчання за даною освітньою програмою та забезпечуються означеним освітнім компонентом, а, отже, можуть бути визнані.
У підсумку всі залишилися задоволені: здобувачі тим, що отримали не просто додатковий досвід з управління проектами, але й бали з дисципліни, яку навіть офіційно ще не почали вивчати; провідний викладач – наявністю у здобувачів інтересу до актуальної навчальної дисципліни; комісія в цілому – прагненням здобувачів до саморозвитку та безперервного навчання.
Академічна доброчесність для учасників освітнього процесу
Здобувачі вищої освіти за ОПП Бізнес-адміністрування 2021 р.н., за власної ініціативи та за підтримки гаранта ОПП – Дмитра ДЯЧКОВА, д.е.н., доцента, професора кафедри менеджменту ім. І.А. Маркіної та групи забезпечення ОП, пройшли курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на освітній онлайн платформі PROMETHEUS. Зміст курсу розрахований не лише на викладацький склад, але й на всіх, хто цікавиться тематикою академічної доброчесності та хоче дізнатися більше.
Метою даного онлайн-курсу є формування розуміння щодо можливостей розвитку культури академічної доброчесності. Курс був спрямований на надання теоретичних основ та практичних інструментів, які допомагають посилити культуру академічної доброчесності.
На цьому курсі здобувачі вищої освіти дізналися про теоретичні аспекти академічної доброчесності та про фактори, що безпосередньо впливають на культуру їх академічної доброчесності; навчилися застосовувати теоретичні знання на практиці.
До переліку компетентностей, що вдосконалилися / набулися завдяки курсу:
- загальні: освітологічна, соціально-психологічна, андрагогічна, інтегральна; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми.
- Фахові: цифрова, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, комунікаційна, управлінська, методична, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку.
Практика визнання та перезарахування результатів навчання, отриманих у неформальній освіті (продовження…)
01 вересня 2022 р. відбулося визнання та перезарахування результатів навчання, набутих здобувачами вищої освіти СВО Магістр у неформальній освіті.
Серпень для здобувачів вищої освіти за ОПП Бізнес-адміністрування ознаменувався не лише їх активною участю у суспільному житті, відпочинком перед завершальним етапом навчання, але й активним саморозвитком.
БРИЖ Тарас, ГОНЧАРЕНКО Аліна, КОРНЄВ Роман, КРИВЧУН Ростислав, ПАНОВА Яна представили на розгляд комісії сертифікати, отримані від викладачів курсів через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Здобувачі успішно опанували наступні курси:
- «Основи управління командами та проєктами в ІТ (Підготовчий рівень)»;
- «Сучасне керівництво проектами – мистецтво порушення правил»;
- «Основи проєктного менеджменту».
Магістранти активно ділилися власними враженнями від курсів, зокрема, продемонстрували знання щодо наступних аспектів управління проектами:
- - базових знань про проєктний менеджмент та його складові, інструменти;
- - як перетворювати власні ідеї на проект;
- - технік управління проектами та командами: Agile та Waterfall підходи, Scrum, Kanban, Scrumban, SAFe;
- - управління ризиками, обсягами робіт, комунікаціями, якістю, витратами;
- - особливостей комунікацій у конфліктних ситуація, делегування задач, стресостійкості та збереження work-life balance;
- - ощадливого підходу до планування тривалості робіт і бюджету.
Практика отримання нових знань у власному індивідуальному ритмі сподобалася всім доповідачам, а приємним бонусом до особистого розвитку стало визнання та перезарахування результатів навчання, отриманих у неформальній освіті в рахунок самостійної роботи з низки тем обов’язкової навчальної дисципліни «Управління проектами».