Освіта
Аспірантура
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання (географія).
Досвід роботи
13 років
Знання мов
українська, англійська
Міжнародні підвищення кваліфікації
2019 р. – стажування «Зміни педагогічних факультетів та університетів у ХХІ столітті», Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку (м. Брно, Чехія).
2018 р. – наукове стажування «Європейська інтеграція та інновації в освіті» (м. Любляна, Словенія).
Підвищення кваліфікації в Україні
1. Ягеллонський університет у Кракові (м. Краків, Польща), тема: «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: Європейський досвід», сертифікат SZFL-002299, 2022, 6,0 кред. (180 год).
2. НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ, тема: «Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану», сертифікат № 3586/22Д від 19.05.2022, 0,2 кред.
3. Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, модуль «Менеджмент і лідерство»,
свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2379-21 від 22.10.2021 р.
4. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, курс «Основи проєктного менеджменту», виданий 11.12.2022.
5. Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ неперервної освіти і туризму, 21-23 лютого – 13-20 квітня 2022 р., тема: «Розвиток інноваційних професійних компетентностей в педагогічній діяльності. Модуль «Педагогічний менеджмент», свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/015836-22 від 20.04.2022 р. (60 годин).
6. Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку. (м. Люблін, Польща), тема: «Академічна доброчесність у підготовці магістрів і докторів філософії в країнах Європейського Союзу та Україні», сертифікат ES № 97553, 2022 1,5 кред. (45 год.)
7. Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку. (м. Люблін, Польща), тема: «Використання можливостей хмарних сервісів в онлайн навчанні гуманітарних спеціальностей з використанням платформ Zoom і Moodle», сертифікат ES № 96112, 2022 1,5 кред. (45 год.)
8. Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку. (м. Люблін, Польща), тема: «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці бакалаврів та магістрів в країнах Європейського Союзу та Україні», сертифікат ES №12972, 2023 1,5 кред. (45 год.)
9. 2020 – Pomeranian Academy in Slupsk, Республіка Польща.
10. 2021 – тренінг для керівників експертних груп Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
11. 2021 – ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.
12. 2021 – Академія цифрового розвитку «Цифрові інструменти ефективного оцінювання».
Участь у професійних та громадських об’єднаннях
Членство у професійних об’єднаннях:
1. Член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян», посвідчення № ЕS1139 про членство в ГО «Educators and scholars international foundation».
2019 (жовтень) – онлайн-курс «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг», сертифікат наданий Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.
2019 (квітень) – тренінг для підготовки експертів із забезпечення якості вищої освіти, проєкт «Формування мережі експертів із забезпечення якості вищої освіти», Інститут вищої освіти НАПН України.
2021 (березень) – онлайн-форум «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі ІТ та культурі», ВГО «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій».
2022 (січень) – онлайн-курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах», платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.
Здобутки
2019 – експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
2020 – член редакційної колегії наукового журналу «Українська професійна освіта» Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.
2021 – експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агентства кваліфікацій.
2021 – член проєктної групи за програмою Erasmus + KA2: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» (619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).
Нагороджена грамотами міського голови м. Полтави, Полтавської обласної ради, Полтавської обласної державної адміністрації, Національної академії педагогічних наук, Міністерства освіти і науки України.
Публікації
Публікації за останні 5 років:
1. Япринець Т., Келемеш А., Петраш Р. Формування проєктної компетентності майбутніх викладачів професійної освіти у процесі фахової підготовки. Українська професійна освіта. 2022, №12. С. 121-127
2. Оніпко В., Япринець Т., Келемеш А. Технологізація освітнього процесу як об’єктивна тенденція розвитку сучасної професійної освіти. Українська професійна освіта. 2022. Вип. 11. С. 47-56
3. Антонець А. В., Япринець Т. С., Овсієнко Ю. І. Психолого-педагогічні умови формування фахових компетентностей магістрів професійної освіти аграрного профілю. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2022. Вип. 3(50). С.53-59.
4. Япринець Т., Безрученков Ю., Черняєва О. Педагогічний менеджмент у змісті фахової підготовки магістрів професійної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, 2022. Вип 56(3). С. 262-267.
5. Япринець Т., Антонець А. Застосування проєктної технології навчання у процесі підготовки магістрів професійної освіти. Українська професійна освіта. 2021. Випуск 9-10. С. 130-136.
6. Костенко О., Япринець Т. Особливості застосування проєктного менеджменту в підготовці магістрів професійної освіти. Українська професійна освіта. 2021. Випуск 9-10. С. 86-95
7. Shevchuk S., Yaprynets T., Palekha О., Kondel V., Cherniavskyi T., Myronenko V. the key competencies of future specialists in the framework of the
sustainable development concept. AD ALTA: journal of interdisciplinary research. 2021. № 1. Р.127-132.
8. Аверіна К., Байрамова О., Япринець Т. Формування soft skills як дескриптор якості сучасної вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2021. № 39. С. 11-15.