Cтуденти-маркетологи 23 червня в межах навчальної практики поринули в тему весільного маркетингу разом із Іриною Петрушанко, власницею Агенції Свадебный салон "Свадебная фея".
Масштабні івенти, вражаючі весілля та неймовірний декор – це те, що вже понад 11 років виділяє проєкти від весільної агенції «Свадебная фея».
тим часом за цим «ховається» безліч годин творіння, пошуків, розмов та нюансів, які повинна знати команда. Розпочала свою презентацію пані Ірина із фрази «Твій успіх там, де твій страх!».
Щоб поділитись своїм досвідом та знаннями Ірина створила свою Весільну школу для всіх, хто хоче здійснювати мрії й стати на крок ближчим до своєї.
Для маркетингу весільних послуг більшість агентств використовують соціальні мережі. За кількістю популярності рекламних майданчиків займає контекстна реклама, а також «сарафанне радіо». При розробці комплексу заходів щодо просування послуг агентства необхідно звернути увагу на розвиток соціальних мереж і особистого бренду організатора, а також на проведення активної діяльності по організації спеціальних заходів, які працюють на власний імідж.
Основні правила роботи, які відмітила Ірина у своїй сфері діяльності:
- будувати не бізнес на один день, а агенцію на 100 років;
- продавати якість, зручність та комфорт;
- продавати найдорожче, що є на ринку;
- стати експертом у своїй справі;
- швидко і якісно давати результат;
- робити по-іншому, не так як усі;
- залишати за клієнтом право вибору.
«Наприкінці, я б хотіла сказати, що робота в івент-сфері – нелегка, але дуже захоплива.