Основні дисципліни
Освіта
Аспірантура
З 31.12.2007 р. по 30.11.2010 р. навчання в аспірантурі Полтавської державної аграрної академії за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК).Робота над кандидатською дисертацією на тему: „Стратегія створення гуртових логістичних центрів на ринку плодовочевої продукції
Кандидат економічних наук за спеціальністю – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) з 2020 р.
Тема дисертаційного дослідження «УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ТА ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ- СУБ'ЄКТІВ РИНКУ ПЛОДОВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ».
Докторантура
Досвід роботи
З 2007 р. по 2020 р. - асистент кафедри маркетингу.
З 2020 р. - доцент кафедри маркетингу
Міжнародна діяльність
Підвищення кваліфікації в Україні
- Полтавська державна аграрна академія, інститут післядипломної освіти та дорадництва, курс "Психолого-педагогічний семінар для молодих викладачів", 16.05.2008р.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ післядипломної освіти, свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 076108, тема: «Упровадження сучасних технологій навчання при викладанні дисциплін "Управління конкурентоспроможністю підприємств" та "Біржова справа"», 26.05.2014р.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, тема: "Електронний навчальний курс", свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/004434-17
- Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», тема: " Впровадження сучасних технологій навчання дисциплін з маркетингу", свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 01597997\00614 - 18 від 25.06.2018 р.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, тема: "Розвиток інноваційних професійних компетентностей в педагогічній діяльності", свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/015814-22 від 20.04.2022
Участь у професійних та громадських об’єднаннях
Здобутки
Публікації
Обов'язки
заступник з профорієнтаційної роботи кафедри марктингу