Основні дисципліни
Основні навчальні дисципліни: Інфраструктура товарного ринку, Маркетингова збутова політика, Маркетинг послуг, Маркетинг підприємств малого бізнесу.
Освіта
Аспірантура
З 31.12.2007 р. по 30.11.2010 р. навчання в аспірантурі Полтавської державної аграрної академії за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК).
Кандидат економічних наук за спеціальністю – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) з 2020 р.
Тема дисертаційного дослідження «Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів ринку плодовочевої продукції» (диплом ДК №055854 від 26 лютого 2020р.).
Докторантура
Досвід роботи
Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 16 років, у т.ч. у ПДАУ 16 років.
- З 2020 р. - доцент кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету
- 2007-2020 р.р – асистент кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії
Знання мов
Українська / англійська
Наукова тематика
Науково-дослідна робота здійснюється за темами:
1) «Формування маркетингового забезпечення конкурентоспроможних стратегій розвитку підприємств на продовольчому ринку» 0122U201973, 2023-2028 рр.
Підвищення кваліфікації в Україні
- Полтавська державна аграрна академія, інститут післядипломної освіти та дорадництва, курс "Психолого-педагогічний семінар для молодих викладачів", 16.05.2008р.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ післядипломної освіти, свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 076108, тема: «Упровадження сучасних технологій навчання при викладанні дисциплін "Управління конкурентоспроможністю підприємств" та "Біржова справа"», 26.05.2014р.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, тема: "Електронний навчальний курс", свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/004434-17
- Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», тема: " Впровадження сучасних технологій навчання дисциплін з маркетингу", свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 01597997\00614 - 18 від 25.06.2018 р.
- Підвищення кваліфікації (НУБІПУ ННІ неперервної освіти і туризму) за напрямом «Розвиток інноваційних професійних компетентностей в педагогічній діяльності». (свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/015814-22 від 20 квітня 2022 р.).
- Підвищення кваліфікації (НУБІПУ ННІ неперервної освіти і туризму) за напрямом «Інноваційні професійні компетентності в педагогічній діяльності». (свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/020067-23 від 29 вересня 2023 р.).
- Онлайн-семінар "Університетська система забезпечення академічної доброчесності: об'єднуємо цінності та алгоритми". ПДАУ. Кількість годин - 2 год. (0,06 кдедиту ЄКТС). 03.04.2024 р.
- Стажування на базі ПП «ЛУБНИМАШ» Лубенського району Полтавської області на тему «Особливості управління маркетинговою збутовою політикою підприємств аграрної сфери, як складової інфраструктури товарного ринку». 05.08.2024 р.-23.08.2024 р. Кількість годин - 90 год. (3 кредити ЄКТС). Довідка від 23.08.2024 р.
Участь у професійних та громадських об’єднаннях
Здобутки
1. Подяка за якісну підготовку студента-переможця 1туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей зі спеціальності Маркетинг, 2023 р.
2. Грамота за високий професіоналізм, відданість справі, вагомий внесок у підготовку майбутніх фахівців з маркетингу, креативність, інноваційний підхід і з нагоди Дня маркетолога, 2024 р.
Публікації
Приймає активну участь у міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях. Основні наукові праці представлені у доданому файлі.
Список публікацій:
Обов'язки
• Відповідальна по кафедрі за профорієнтаційну роботу
• Координатор практики зі спеціальності
• Керівник наукового гуртка «Новітній маркетинг»
• Куратор академічної групи