Анкетування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання дисциплін

У першому семестрі здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня  першого року навчання за ОПП Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва факультету технології виробництва і переробки продукції тваринництва вивчали 5 дисциплін: «Селекція сільськогосподарських тварин», «Моделювання технологічних процесів у галузі», «Інноваційні технології виробництва продукції тваринництва», «Технологія виробництва кормосумішей і кормодобавок», «Фізіологія травлення і біологія продуктивності сільськогосподарських тварин». Із метою виявлення якості викладання цих дисциплін було проведене анкетування студентів.

Серед здобувачів вищої освіти 63 % ствердно відповіли на те, що відведений обсяг часу реалістично відображає навчальне навантаження, 2 %  опитаних вважають, що матеріал занадто складний і на його засвоєння потрібно більше часу, 35 % респондентів переконані, що на вивчення дисципліни відведено забагато часу, тому його можна скоротити. Для більшості здобувачів вищої освіти (96 %) були зрозумілими та доступними завдання, які виконувалися на практичних (лабораторних) заняттях. Усім студентам вистачило часу на виконання завдань самостійної роботи, при цьому значних труднощів не виникло у 83 % анкетованих, 15 % опитаних скаржилися на надмірну складність завдань, 2 % – не зрозуміли, коли і які саме завдання потрібно виконувати.

   

Схема нарахування балів із навчальних дисциплін задовольнила 96 % опитаних, відповідно 4 % респондентів – не задовольнила. Критерії оцінювання навчальних досягнень із дисциплін були зрозумілими усім опитаним студентам. З-поміж форм поточного опитування здобувачі вищої освіти надали перевагу тестам – 74 %, зручними формами опитування також вважають контрольну роботу – 15 %, усне опитування – 11 %. Абсолютно всі здобувачі вищої освіти ствердно відповіли, що були в достатній мірі забезпечені навчально-методичними матеріалами під час опанування дисциплін. З-поміж мультимедійних засобів навчання студентам найбільше подобаються мультимедійні презентації – 43 % опитаних, перевагу навчальним фільмам надав 31 % респондентів, відеодемонстраціям – 26 %.