З огляду на реалії сьогодення необхідно застосовувати нові підходи до навчання. Здобувачі вищої освіти мають отримувати інформацію відповідно до вимог часу.
23 листопада асоційована професорка Шведського університету сільськогосподарських наук (м. Уппсала), фахівчиня із зовнішнього співробітництва з питань якості продуктів харчування, координаторка дослідницьких шкіл «Фокус на продуктах харчування і біоматеріалах» і «LiFT» («Технології майбутнього для виробництва продуктів харчування») Галія Замарацька провела заняття зі здобувачами вищої освіти за спеціальністю 204 ТВППТ на тему «Мʼясо некастрованих кнурів».
На занятті було обговорено актуальну проблему подолання специфічного запаху мʼяса кнурів. В організмі некастрованих самців його зумовлюють високі концентрації адростенону та скатолу. Для розв’язання цієї проблеми використовується загальна практика хірургічної кастрації кнурців у ранньому віці.
Наразі спостерігається стала консолідація думок споживачів, передусім у Західній Європі, що хірургічна кастрація кнурців повинна бути заборонена. Однак для того, щоб відмовитись від хірургічної кастрації, потрібно розробити альтернативні методи для мінімізації ризиків появи «запаху кнура» в тушах. Науковці багатьох країн працюють над тим, щоб ці методи були гуманними, економічно ефективними та сприяли отриманню продукції високої якості. Тож, зважаючи на вищезазначену проблему, на занятті було приділено увагу альтернативі хірургічної кастрації – імунокастрації та її основним принципам.
Заняття було проведено з використанням методу «Перевернутий клас», який є різновидом змішаного навчання, що досить актуально в реаліях сьогодення. Особливість такого підходу полягає у самостійному ознайомленні студентів із новим навчальним матеріалом, а на занятті під керівництвом наставників студенти засвоюють і закріплюють вивчене, виконуючи практичні завдання.
Викладачі факультету Оксана Кравченко, Павло Ващенко, Світлана Усенко та Лариса Кузьменко мали змогу перейняти досвід закордонних колег щодо нових підходів до організації освітньої діяльності з метою упровадження їх у навчальний процес у ПДАУ.