Сьогодні внутрішній споживчий ринок органічних продуктів в Україні продовжує розширюватися через основні мережі супермаркетів і спеціалізованих магазинів.
Саме з метою його вивчення викладачка кафедри технологій дрібного тваринництва Світлана Усенко провела для здобувачів вищої освіти ступеня магістра заняття з навчальної дисципліни «Технологія органічної продукції тваринництва» у торговій мережі «МЕТRО» та магазині органічної їжі «М'ясо і Молоко» ПП «Агроекологія».
На занятті під час вивчення асортименту продукції було виявлено, що основними видами органічної продукції, яка виробляється в Україні, є молоко та молочна продукція, круп’яні та зернові вироби, борошно, насіння, овочі та фрукти, яйця, соки, напої, пасти, м’ясна продукція, прянощі та спеції, цукор, олія, мед, хлібобулочні та макаронні вироби, шоколад, чай і кава. Встановлено, що маркування продукції, яка вводиться в обіг і реалізується як органічний продукт, здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції.